وزارت بهداشت شایعاتی مبنی بر بازجویی از بیماران در بیمارستان‌ها را تکذیب کرد

وزارت بهداشت شایعاتی مبنی بر بازجویی از بیماران در بیمارستان‌ها را تکذیب کرد معاون درمان وزارت بهداشت شایعاتی مبنی بر بازجویی از بیماران در بیمارستان‌ها را تکذیب کرد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۹ - ۳۰ دی ۱۴۰۴ - 2026 January 20
کد خبر: ۲۹۹۸۲۲

به گزارش راهبرد معاصر، سیدسجاد رضوی، معاون درمان وزارت بهداشت ضمن تکذیب شایعاتی مبنی بر بازجویی از بیماران در جریان حوادث اخیر و اغتشاشات اظهار کرد: برخی شایعاتی را مطرح می‌کنند مبنی بر اینکه برخی بیماران مورد بازجویی یا برخورد قرار می‌گیرند، ما در معاونت درمان چنین گزارشی را تاکنون دریافت نکرده‌ایم.

وی افزود: کارکنان بیمارستان‌ها تمام زحمات لازم برای مداوای بیماران را کشیده‌اند، علیرغم این که در پی اغتشاشات آسیب‌هایی در مراکز درمانی نیز شاهد بودیم./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار